لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بعید است بازی فردا 0 - 0 شود ، مانژوکیچ و خدیرا از ابتدا به میدان خواهند رفت [تکمیلی]

بعید است بازی فردا 0 - 0 شود ، مانژوکیچ و خدیرا از ابتدا به میدان خواهند رفت [تکمیلی]

کنفرانس مطبوعاتی الگری  به صورت لحظه به لحظه تقدیمتان می شود:

 

مانژوکیچ و خدیرا هر دو تمرین کرده اند و در فرم خوبی هستند ، هر دوی آنها از ابتدا به میدان خواهند رفت. فکر نمی کنم آنها رویکردشان را زیاد تغییر دهند می دانیم که آنها عاشق مالکیت اند ، پس ما تلاش می کنیم تا جایی که می توانیم توپ را از آنها بگیریم.این بازی بیش از اینکه شبیه یک هشتم باشد ، شبیه نیمه نهایی است .از آنجا که بازی رفت در تورین است و تعیین کننده خواهد بود ، باید خیلی بیشتر از مونیخ در این بازی خوب باشیم.چون مطمئنا وقتی به آلمان برویم اوضاع بسیار سخت تر خواهد بود.گواردیولا؟ او مربی فوق العاده ایست که افکارش را از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل کرده است ، همان فلسفه ، اما با بازیکنانی متفاوت.

او اضافه کرد :

بازیکنان ما فردا وظیفه دارند که عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارند ، باید خوب دفاع کنیم و مهم تر از همه چیز از زیر پرس آنها فرار کنیم.آیا شما ترکیب اصلی من را می دانید؟ خیلی راهی نیست که بخواهم چیزی از خودم اختراع کنم ، ما فقط باید یک بازی بزرگ را که در سراسر جهان دیده می شود به انجام برسانیم.این بازی یک هشتم نهایی است ، اما ما باید در یک سطح از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی با بایرن بازی کنیم بازی عالی ای خواهد بود البته فراموش نکنیم که سرنوشت صعود در طی ۱۸۰ دقیقه تعیین خواهد شد.دفعه ی قبلی که گفتم نتیجه ی ۰-۰ در تورین   خوشحالم خواهد کرد توهین های زیادی را متحمل شدماز نظرم بعید است که بازی فردا ۰-۰ تمام شود ، پیشبینی می کنم گل های زیادی به ثمر خواهد رسید.

مکس ادامه داد : 

وقتی داور سوت را بزند ، ما هر دو مساوی هستیم و ۵۰٪ شانس صعود خواهیم داشت.بایرن از نظر من یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.این مسابقه آزمون مهمی برای ماست ، ما تعداد زیادی بازیکن جوان و جدید داریم که همه برای این بازی آماده اند و بازیکنان قدیمی هم برمی گردند تا کاری که همیشه انجام می دهند را تکرار کنند ، آماده اند تا یک بازی فوق العاده را به نمایش بگذارند. اینکه بازی را می بریم مساوی می شود و یا می بازیم را نمی دانم ، من پیشگو نیستم ، اما می توانم به شما بگویم که عصر فوق العاده ای خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: